Ensamma mammor letar efter karlar

        image335



Igår kollade vi (alltså Tomas och jag) på TV-programmet Ensam mamma söker på trean. Tomas är tydligen helt fast i det programmet. Jag tycker att det är....sådär... Tomas är typ helt kär i hon Susanne (för alla er som inte vet, så är Susanne hon längst till höger). Hon är 28 år och har tre barn. Tomas tycker att det är skitcoolt med en tjej som arbetar som betongarbetare. Jag tycker att det är sådär coolt med en tjej i sina bästa år som har tre barn, och inget av barnen har nån kontakt med sin pappa. Istället letar hon nu en ny pappa till sina barn, jag tycker att det är....sådär... Tycker mest synd om barnen som måste vara med i TV fastän de (nog) inte bett om det.... Men men, man får väl hoppas på att hon hittar den stora kärleken... Jag kommer nog inte fortsätta att kolla, det är skillnad när mina bönder drar igång. Då kommer jag att sitta klistrad varje vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0