Fixa matlåda




                                    image336



Har tillbringat morgonen med att fixa ihop en matlåda. Ja det kändes verkligen jätteroligt att gå upp vid halvåtta och ställa sig och laga mat. Men jag orkade verkligen inte igårkväll när jag kom hem. Bytte direkt om till mjukisbyxor och sjönk ner i soffan. Och det straffar sig ju idag. Men samtidigt tycker jag att det är skitbra med matlåda. Man tjänar liksom pengar på det, känns det som. Sen ringde det en vän som jag inte pratat med på typ 14 veckor, så det blev ett maraton i telefonprat igår kväll...

Och på jobbet flyter det på. De (som bestämmer alltså) har bestämt att vi ska få ett område till, så den här veckan går jag och sex andra tjejer teknikutbildningen så att vi kan svara på tekniksamtal åxå. Shit, jag är inte så haj på teknik... Imorgon ska vi ha praktiska övningar. Vi ska lära oss att montera en parabolantenn. Ja det ska verkligen bli spännande att se hur det ska gå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0