Hårror

Som av en händelse (ja, av en händelse, det var inte som att jag hade planerat det eller så) så råkade jag fastna framför Top Model Sthlm igår. Det var makeovertime. Alltså, bruden med det långa håret!! Vad är felet med henne liksom?? Hon hade världens chans, men så backar hon ur för att hon måste klippa av sitt låååååånga hår, som förövrigt såg förjävligt ut. Såg ut sådär som långt hår oftast blir, uttunnat, risigt i topparna, slitet, och allmänt trist. Det bara hängde där på henne liksom.. Senså ville de blonda henne lite, men det ville hon inte heller. Hon ville behålla sin råttfärg.. Alltså, ger man sig in i en sånn ytlig bransch måste man väl ändå vara beredd att förändra sig??

Och det, mina vänner är precis vad jag ska göra idag. Förändra mig. Jag ska klippa och slinga mig. Är ledig torsdag, fredag, lördag, söndag. Kan ni fatta? Schemaläggaren måste gjort nått fel! Men det skiter jag i. Jag är så glad över min långledighet. Mitt hår också. Det är i akut behov av ett klipp. Jag hade tänkt mig nått sånt här:

                             image355

Kort är liksom mer jag, och jag tycker att den här frisyern är fin. Men det känns ganska töntigt att ha med en bild till frisören... Det är inte jag...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den frillan blir nog skitsnygg på dig! Och bild med till frisören är okej det lovar jag, hoppas du blir nöjd! Kraam!

2007-09-27 @ 13:00:37
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Emma

Nej då, jag brukar faktiskt också ta med mig bild till frisören, det brukar bli som man har tänkt sig då. Jag har annars så svårt att förklara exakt hur jag vill ha det. Du kommer förresten bli hur fin som helst, det lovar jag :) kramar

2007-09-27 @ 13:44:40
Postat av: Åsa

Tack vad snälla ni är!! Jag blev jättenöjd, även om jag inte vågde ta fram bilden, så det blev inte precis som på den, men jag är supernöjd i alla fall!! Kramar till er!!

2007-09-27 @ 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0