Hjälp mig!

                                image368

Okej hörni, I need some help here. Den här stickade tunikan/väldigt mycket korta klänningen, är den en hiss eller diss, hit eller miss?? Jag skulle behöva er hjälp att bestämma. Just nu huserar den hemma hos mig, men jag känner verkligen att jag är i behov av ett smakråd här. Så snälla svara på detta:

a) Den där var verkligen skitcool. Tänk med en svart tight polo under och svarta stuprör. Tror jag verkligen kan bli en hit!!

b) Njaee.. det var inte riktigt min stil.. Men du skulle nog passa i den...

c) Ehhh... Vart har du hittat den där?? På en loppis med 70-talskläder eller? Lämna tillbaks den till affären genast om du inte vill riskera att bli tagen för att leva i fel årtionde/decennie! 

d) Jag skulle aldrig drömma om att ens köpa ett sånt plagg!!


(Jag vet redan vad sambo Tomas röstar på, utan att ens blinka svarar han att den är skitful och att jag ska lämna tillbaks den direkt. Han är mer för fjällräven och Haglöfs)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag säger en blanding mellan a och b tror definitivt du skulle vara ur söt i den!

2007-09-30 @ 22:37:59
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: jennie

A!!!!! Jag tycker den är jättefin, men jag skulle nog inte våga använda den själv...

2007-10-01 @ 07:11:08
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: lina

Jag tycker att den är jättesnygg! alltså A

2007-10-01 @ 07:23:50
Postat av: Åsa

Tack snälla ni för all hjälp!! Jag tror faktiskt att jag kommer att behålla den!!

2007-10-01 @ 08:00:11
Postat av: Anna

Definitivt A om du frågar mig. Ett plagg som bara MÅSTE behållas. Jättesöt! Hoppas att du mår bra idag! Kramkram!

2007-10-01 @ 11:40:30
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åhh tack Anna! Jag har bestämt mig för att behålla den!! Jag mår bara fint idag, hoppas att allt är bra med dig med!! Kramar

2007-10-01 @ 13:14:26
Postat av: Emma

Jag tycker också a! Jättesöt!

2007-10-01 @ 16:37:46
Postat av: Åsa

Tack! Jag har tagit på mig den idag. Får se vad de tycker på jobbet. Kanske blir jag utfryst hihi..

2007-10-02 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0