Hösten är här

                                      image364


Var uppe tidigt idag (på min lediga dag) för att städa. Skönt att ha det gjort nu på morgonen så har man hela dagen på sig till annat. Och det är precis vad jag ska. Ägna dagen åt annat alltså. Jag ska på tur med Camilla och Theo. Vi ska över till Öland en sväng för att spana lite. Det är nämligen skördefest på ön hela helgen. Efter det sticker vi tillbaks till fastlandet för att käka lunch. Ska bli jättemysigt. Det var så länge sen jag träffade Theo.

Ikväll blir det tur nummer 2 till Öland. Tomas och jag ska åka på konstnatten. Den arrangeras varje år under skördefesten. Det är grymt mysigt. Hela Öland lyses upp med marschaller och på alla ställen där det finns nån aktivitet eller kafé eller konst eller nått är det skyltat med pumpor.

Nu känns det verkligen att det är höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0