Idiotin fortsätter

Jobbar idag igen. Därav osynligheten...

De som följt mig och mitt liv ett tag vet att jag på mitt förra jobb kunde bli j*ligt förbannad på idiotkunder som vi hade där... Det är inte direkt bättre här. En del kunder tror verkligen att de kan ALLT. Särskilt om det är en mossig gubbe som ringer och får prata med en tjej. Herregud!! Kan en tjej verkligen hjälpa mig med mina problem?? Igår hade jag en sånn mossig gubbe... Grrr säger jag bara...

Jag: Välkommen till..........

Gubben: Min parabol funkar inte!!!!!

Jag: Nähe... Vad får du för felmeddelande då???

Gubben: Inget!!! Vad ska jag göra?? Parabolen är från Viasat!

Jag: Jaha, men det här är Canal Digital. Jag kan inte hjälpa dig då, för jag vet inte om de har samma system som oss.

Gubben: Alltså du får ursäkta mig, men det verkar inte som att du kan detta. Jag vill prata med nån som kan.

Jag: Jag kopplar dig!

Och sen kopplade jag bort kunden ut i nätdjunglen och hoppas på att han fortfarande svävar runt därute. Idiot. En del tror verkligen att de är för mer än andra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0