Idol - ett sätt att göra bort sig...

                     image328


Så var det då återigen dax för Idol. Kollade på programmet igår. Jag tycker att det är de typ fem första programmen som är roligast. Det är då man får se alla idioter icke-sångfåglar göra bort sig... Ja herre min gud, vad ska man säga?? Har dessa människor inga vänner alls?? Jag menar, jag skulle aldrig låta någon av mina vänner göra bort sig inför hela svenska folket i tv på bästa sändningstid bara för att de så hemskt gärna vill ha en liten sångkarriär på CVt. Nej aldrig. Och jag hoppas verkligen att mina vänner skulle stoppa mig fall jag skulle få tillfällig black-out och söka till Idol. Ja, jag är  minsann medveten om att jag inte sjunger bra, tyvärr är ju inte alla det.. Tänk bara på Anna från Idol 2006.... Jag skäms bara jag tittar på det.....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej
Har mejlat din gamla studentadress idag! Har du ngn ny? Skaffa en gmail annars. Och meddela mig adressen!
Kram H

2007-09-05 @ 15:02:15
Postat av: Åsa

Åh.. okej, ska kolla där. Jag anv inte den så mycket. Jag mailar min nya adress till dig!! Kramar

2007-09-05 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0