It ain´t over yet....

Ska strax sticka till jobbet. Inte världens mest klockrena (!) tider den här veckan, men men, jag kommer att överleva. Jag jobbar mellan 11-19:45. Det betyder att jag precis kommer att hinna hem till Idol som sänds vid 20:00. Men inte ikväll, såg jag nyss, när jag kollade i tidningen. Är väl bara tisdag, onsdag, torsdag då..

Samtal sent igår kväll efter att Tomas hade käkat. (jag åt tidigare för jag var så jäkla hungrig)

Jag: Ska du inte ta bort tallriken från bordet??

Tomas: Nej, men jag tänkte du kunde göra det imorgon. Du börjar ju inte förrän 11!!!

Jag: VAD SA DU?????

Tomas: Puss puss, du hinner städa imorgon på morgonen!! Det blir väl jättebra??

Ungefär här kastade jag en stor kudde som vanligtvis brukar ligga i soffan och pryda den på Tomas!!! Ja man ska som sagt inte ropa HEJ förrän man är över den förbannade bäcken. Och än har jag tydligen ganska långt kvar... Suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0