Klipp och shopping

Herre alltså, vad stressigt det blev. Höll på att missa min klipp och färgtid... Här gick jag hemma och plockade och fixade, och sen när jag skulle gå ner för att ta min cykel och cykla in till stan hittar jag inte min cykelnyckel. Vad fan!! Jag visste att jag haft den igår.... Sen kom jag på att Tomas lånat min cykel till affären igårkväll!! Ringer i panik till honom:

Jag: Har du min cykelnyckel??????????

Tomas: Näe...Det tror jag inte... Eller jo....Det har jag nog.....

Jag: JA ELLER NEJ HAR DU DEN????? (ungefär här börjar jag gapa och skrika och eventuellt låta lite desperat...)

Tomas: Ja jag har den, men det är väl inte hela världen.. Du kan väl gå in?

Jag: DÅ KOMMER JAG ATT MISSA TIDEN!!! JAG HINNER INTE!!! DU FÅR KOMMA HEM NU OCH SKJUTSA MIG!!!!

Tomas
: Jag vet inte om jag kan gå från jobbet....

Jag: DU GÖR DET!!! NU!! Det är du som har förstört detta för mig. Jag går mot södra vägen hämta mig där. HEJDÅ!!

Tomas: Jaja, jag kommer.

Snacka om att jag var sur på honom. Tomas och mina cykelnycklar är inte så tighta. Det var inte så länge sen som han tappade mina andra cykelnycklar.....

I alla fall. Jag kom iväg och jag är grymt nöjd med resultatet. Har försökt att fota, men det är fan inte lätt att fota sig själv. Jag blev helt blank i ansiktet och jag ser ut som en fotboll, men i alla fall, här är några pics (vad som inte syns så bra på bilderna är att jag har lagt i lite mörkare slingor under, eller det är ju inte jag som har gjort det, utan min frisör, men ändå, ni fattar):

          

Köpte även ett par stövlar. Mina älsklingar, som jag kollat på huuuuur länge som helst. Ja, det är sant. Nu äntligen slog jag till. Hittade även en tee som jag tyckte om (och därför köpte jag den i både svart och vitt. Fy vad jag är trist). En brun kofta från HM fick åxå följa med hem!!


            

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så snyggt, Åsa! Passar dig jätte bra! =) Var har du köpt stövlarna då, skitsnygga!

2007-09-27 @ 15:40:09
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: jennie

Du ser alltid så himla fräsig ut!! Superfint i håret blev det, du kommer kicka ass ikväll på sminkminglet! :-) Kramar!!

2007-09-27 @ 17:08:12
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Jenny: Tack!! Vad snäll du är!! Stövlarna har jag köpt på Scorett!! Kramar
Jennie: Tack!! Inte varje dag man får höra att man är fräsig ;-) Kramar från mig!!

2007-09-28 @ 07:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0