Läs Livstid om du inte har nått annat för dig

                                         image344


Tänkte att det kanske skulle passa sig med en liten bokrecension nu såhär när det närmar sig höst (med rejäla kliv dessutom. Höstskor på snart antar jag....). Jag har sträckläst Liza Marklunds Livstid under helgen och ja, vad ska man säga?? En typisk Liza Marklund-bok. Gillar man hennes andra böcker om Annika Bengtzon så kommer man garanterat även att gilla denna. Jag tyckte att boken var bra. Hade grymt svårt att släppa den, men det brukar jag ha när jag läser böcker som är bra. Dock blev jag spänd på slutet. Anar man en fortsättning möjligtvis?? Jag skulle nästan tro det. Det kändes inte riktigt som jag "hade läst klart" fastän det inte fanns fler sidor i boken.. Men men, hur som helst. Klart läsvärd i höstmörkret.


Betyg: ÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med och håller med! Kunde inte lägga ifrån mig boken i Tunisien, resesällskapet tyckte inte att jag var så trevlig däremot...=) Men jag måste fråga dig, jag trodde du hade fått ett lärarjobb men det har du då inte så vad jobbar du med om jag missat det nånstans? Kraaam!

2007-09-17 @ 10:24:16
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Nej jag har inte fått ett lärarjobb. Jag jobbar på Canal Digital, alltså digitaltv. Det finns inte då många lärarjobb just nu och jag känner att jag hellre gör nått annat än att gå arbetslös.. Kramar

2007-09-17 @ 11:13:02
Postat av: Jenny

Aha...då förstår jag vad du jobbar med! Alltid kul att ha nåt att göra ju!

2007-09-17 @ 11:55:34
URL: http://blushie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0