Lördag - jobb

Usch vad segt det var att gå upp idag. Ute regnar det och det ser allmänt trist ut. Och om ungefär en och en halvtimme börjar jag jobba. Och sen jobbar jag ända fram till 21. Suck. Hade hellre suttit inne och kollat på film och läst böcker än att ge mig ut i det här skitvädret. Men vad gör man inte för lite pengar? (och för att man bara inte kan skolka från jobbet hur som helst. Hur skulle det se ut? Och vilket rykte skulle jag få då?) Tomas stack iväg tidigt i morse. Han skulle på nån skogsdag på en skogsbruksskola som han har läst lite kurser på. Kul. Inte. Undrade först om jag ville hänga med. Men jag känner att det inte riktigt är min grej att testa motorsågar och provsitta senaste skotaren... Dessutom ska jag ju jobba.

Ha en underbar lördag i regnet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0