Lördag

Godmorgon! (eller snarare godförmiddag. Själv har jag varit uppe sen 8 typ). Idag har jag många grejer på G. Ska nämligen snart intill stan för en dejt med bästa Ida som är i stan över dagen och som jag inte sett sen i somras nån gång. Alldeles för länge sen alltså!!

Ikväll är vi bjudna till Tomas mamma på skördemiddag (!), ja jag ställer mig lite frågande till vad det är som kommer att tillagas och bjudas på.. Pumpa? Potatis? Morötter? För det är väl sånt man skördar nu?? Näe, men jag tror att det kommer bli himlans trevligt. Planerar även en liten leksession med Tomas systers tvillingar!! Grymt mysigt!!


Ha en fin lördag i den underbara solen!! (som inte visade sig från sin bästa sida igår, faktiskt. Ingen sida alls. Det ösregnade HELA kvällen när Tomas och jag åkte omkring på Öland och skulle mysa i mörkret med alla tända marschaller. Men de slocknade ju hela tiden i regnet, så det blev liksom inte så mysigt som jag hade tänkt mig....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0