Lugna gatan på jobbet

Ja jösses, det är inte direkt rusning till telefonerna idag. Förutom att Playhouse Disney inte funkar och det ringer massa upprörda föräldrar hit som tror att det är fel på deras TV-apparater så händer det inte särskilt mycket. Alla sitter typ och surfar alternativt kollar på TV. Vi har ju ganska många kanaler här om man säger så ;o)

Har hittat några söta grejerKyssjohanna som jag blev lite sugen på. Nackdelen är att de tar 50 kronor i faktureringsavgift. Tycker att det är lite mycket.. Jag vet att de kan ta faktureringsavgift eftersom de erbjuder ett gratis alternativ... Men jag tycker fortfarande att det känns sådär att lämna ut mitt kortnummer på nätet. Jag vet att det bara är jag som är löjlig men ändå...

Vad tycks om dessa två ting. Är de inte fina??

image352    image353

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte söta ju! Vad kostar ringen då måntro? Det är bra att du är försiktig, men jag tror det är ganska lugnt med sånt när man handlar inom Sverige, går att spåra om det blir fel tror jag... själv sitter man hemma själv och myser med en stor kopp te och en marabou digestive...mums! =)

2007-09-22 @ 19:20:56
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja visst är de fina. Tror att ringen kostar 160 kr. Kanske ska man sattsa och handla med sitt kort i alla fall.
Skönt med en lugn lördagkväll. Det hade jag förra lördagen. Fast ibland känns det lite ensamt!! Kramar

2007-09-22 @ 20:11:20
Postat av: Emma

Åh, jättefin ring verkligen!!!

2007-09-23 @ 14:09:49
Postat av: Åsa

Ja visst är den!! Jag slog till igårkväll och köpte den!! Hoppas på att den kommer i veckan!

2007-09-23 @ 15:49:21
Postat av: jennie

Åh, har du köpt den, lyllo dig alltså!! Den är verkligen superfin, jag älskar när det står ett ord sådär som ett budskap. Det är skitbra att ha så att man stannar upp och tänker till ibland!
Njut av din fina ring när du får den och ha en skön söndagkväll, kramar!!

2007-09-23 @ 18:04:24
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Anna

Hej på dig Åsa!
Ringen var verkligen JÄTTEJÄTTEfin! Exakt en sån som jag har letat efter. Tyvärr fanns den inte i lager nu när jag skulle köpa den, suck! Ska kika in där och kolla sen om den kommer in.
Läste om dina bravader på jobbet. Tänk positivt, du har ju inte tråkigt iaf! Kämpa på!
Kramar till dig!

2007-09-24 @ 12:07:20
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej Anna!
Trist att ringen var slut nu.. Får hoppas på att den kommer in igen!! Tack för dina positiva ord!! Kramar

2007-09-24 @ 13:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0