mellanlandning

Är hemma på en liten mellanlandning mellan IKEA och att åka hem till Tomas föräldrar. Herre min Gud vad folk det var både på stan och på IKEA. Det märks att det är lönehelg. Verkligen. Folk handlar som om det vore sista dan det gick att shoppa nått. Ever. Själv köpte jag inget särskilt på stan. En mascara blev det. Köpte Lancomes nya Virtuose. Har alltid haft L`Etreme innan, men kände för att prova nått nytt!

På IKEA var det så mycket människor överallt och så många jobbiga barn som sprang omkring. Varför kan inte folk ha bättre koll på sina ungar för, än att de ska ränna runt så att man håller på att köra över dem med kundvagnen. Rätt åt dem i så fall... Köpte present till lille bror som fyller år i veckan. Avslöjar inte vad, men jag tror att det kan bli bra till nån som nyss blivit med lägenhet.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh du måste rapportera hur den nya mascaran funkar.. Jag är ju något av ett mascara freak och köper minst 1-2 nya varje månad alltid på jakt efter den ultimata mascara kicken:)
Kramar

2007-09-29 @ 18:36:36
URL: http://www.blondinens.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Ja jag lovar att jag kommer att avlägga rapport om mascaran. Är grymt nyfiken på den. Ska testa den för första gången idag tänkte jag.. Kramar

2007-09-30 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0