Mera identitetskriser

Alltså. Jag fortsätter att förundars över TV-programmet ID. Igår hade de med en tjej med silikonbröst och kallade det för en identitet. Va?? Inte visste jag att silikonbröst var en identitet. Jag trodde att det var nått man sysslade med eller så. Men nej, nu är tydligen silikonbröst en identitet åxå. Nån kille som var med sysslar med parkour. Jag vet inte fall jag tycker att det är en identitet. Snarare en hobby. För inte kan man väl leva på parkour?? Man tjänar väl inga pengar på det?? Om det är nån som har svar på mina frågor är ni mer än välkomna att skriva en liten rad i kommentarer......

Vad fan tittar jag på programmet för? Jag måste sluta med det. Jag tycker ju ändå inte att det är nått bra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0