Shoppingdag med Jenny

Puh!! Har haft en heldag med Jenny på stan, IKEA och Blomsterlandet. Kom nyss hem!! Trött i fötterna efter en hel dag med inköp, men jag var verkligen tvungen. Nästa lördag fyller Tomas år så jag var tvungen att fixa presenter till honom idag eftersom jag jobbar hela veckan. Kan tyvärr inte avslöja vad, för jag vet att han kikar in här ibland, men jag tror att han kommer att bli glad ;o)

Hade tänkt att fota några av mina inköp men Tomas hade tagit med sig digikameran. Kanske gör det sen. Den här koftan köpte jag i alla fall. Från HM. Finns i både butik och på hemsida så bilden är lånad därifrån.
                                                

Köpte ett olivgrönt linne på Gina Tricot att ha under. Tycker att det är fint att ha nån lite tightare och längre topp under en sån kofta. Fick även göra några "tråkiga" inköp så som rengöringscreme till ansiktet, ansiktscreme, foundation (från Makeupstore) och kajalpenna. Kan nån förklara varför allt tar slut på samma gång?? Jag fattar inte det....

I alla fall, det har varit en mysig dag!! Nu ska jag röja lite här hemma. Ikväll blir en lugn kväll. Jenny kommer över för vi ska se Eurovision dance contest tänkte vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0