Sjuka åsa

Usch! Jag som verkligen verkligen (nästan) aldrig är sjuk. Har blivit....sjuk. Fick gå hem från jobbet idag för det funkade verkligen inte. Hade så ont i magen tidigare idag och kände mig matt och spyfärdig. Fick springa på toaletten jag vet inte hur många gånger. Inte så fräscht med kunder som ringer och jag måste panikkoppla dem för att springa på toa. Så för första gången in my life har jag sjukskrivit mig och har min första karensdag, eller vad det heter. Nu har jag varit hemma ett tag och sovit lite och tvingat i mig lite dricka. Men jag mår inget vidare. Har ont i huvudet, och känner mig lite matt. Kanske har jag feber, men vem vet?? Tomas och jag äger liksom ingen febertermometer, det är mer för barnfamiljer. Så jag får bara gissa mig till att jag har feber och då gissar jag på typ 37.8-37.9, feber light typ....

Får hoppas på att jag mår bättre i morgon.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0