Söndag

Igår fick jag definitivt leka av mig!! När vi kom hem till Tomas föräldrar och knackar på dörren stormar två små killar mot oss och så hör jag hur de säger "nu kommer skojiga Åsa!!" Ja mitt hjärta typ smälte. Sen var jag tvungen att brottas lite och leka. De är världens sötaste. Förrutom när en av dem, vet inte vem det var frågade varför jag hade stor mage. Men Gud, det är ju inte så att man får ångest eller så. Att få höra från en treåring att man har stor mage. Men tack så väldans mycket. Sen sa mamman att så säger de till alla. Hade tydligen sagt det till mormor åxå. Gullungar.

Idag händer inte mycket här... Ska eventuellt in till stan för att byta ett par skor åt Tomas, även om jag tycker att det vore bäst om han bytte dem själv. Det är ju skitsvårt för mig att veta vilken storlek han ska ha. Men Tomas har dragit til skogen och här är jag. Ensam och övergiven....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0