Thank God it´s friday

Kom nyss hem från ICA. Herre min Gud vad folk det var där. Givetvis också en massa folk man känner = skitjobbigt för att man måste stanna och prata och vara trevlig hela tiden. Dessutom lyckades jag (som vanligt) tappa bort Tomas. När jag sen hittar honom ser jag att han har fått tag i nån annans kundvagn men trodde att det var vår, så där står han med nåns blipper och blippar sina bananer. Killen som hade kundvagnen tittade lite konstigt på Tomas, som inte fattade alls, förrän jag sa till honom att han var vid fel vagn. Gud som han skämdes, hi hi... Näe, det är därför som man ska handla ensam. Ingen risk att man tappar bort någon....

Har som sagt hängt lite med Camilla och Theo idag. Vi var en sväng på Öland för att Camilla skulle köpa ett par skor. Hon hittade ett par jättefina. Jag skulle inte köpa några skor. Det gjorde jag inte heller *vissel* vissel*.....Hittade en superfin jacka, eller kappa, med. En svart A-linjeformad, skitsnygg, som det stod Åsa på, så den fick följa med mig hem... När ska jag lära mig??

Snart ska Tomas och käka tacos och sen bär det av mot ön igen. Det ska bli så himlans mysigt. Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så att vi kan fota lite...

Ha en fin fredagkväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0