Tidningsbild

Igår satt jag som vanligt på torsdagar, och bläddrade igenom gratistidningen Kalmarposten som kommer varje torsdag här. Ja, jag blev ganska förvånad när jag såg att jag själv var med!! Tydligen har sekreteraren i vår förening tyckt det var en skitbra idé att maila in lite foton från vår kära fest vi hade för några helger sen.. Ja, ja där ser man. Mest pensiosar faktiskt, som har fastnat på bild. Tomas skymtar bara i ett hörn.
 
(om inte uppslaget kommer upp direkt när jag länkar är det bara att klicka fram till typ sidan sju eller åtta eller nått, så finns jag där!!!)

Kommentarer
Postat av: jennie

Det roligaste var ju han Jan (eller nåt) som såg helt hålögd ut och det står "visst syns det att han trivs här?". Ja, verkligen... :-)

2007-09-14 @ 10:19:15
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Ja jag veeet!! Det måste varit menat ironiskt eller nått!!!

2007-09-14 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0