Top model - ett stort misstag

image341

(tjejen på bilden, med ryggen mot kameran har ingenting med texten att göra, det har däremot de andra fyra som sitter på rad bakom bordet)

Kollade lite på Top Model Sthlm (ja vad fan heter det sthlm för???? Är det bara modeller från stockholm som får tävla eller?? Löjligt tycker jag, hade räckt om det hetat Top model sverige...)  igår. Näe, jag tycker inte att det var särskilt bra. Det har varit mycket bättre tidigare säsonger tycker jag. Dessutom var det en, i mina ögon, ganska smal tjej som de tyckte var kruvig (!) och som de bad klä av sig i bikini. När hon gjort det utbrister nån av männen i juryn Hey there, eller nått liknande. FörnedringsTV när den är som värst. Stackars tjej. Jag tycker inte alls att hon var kurvig. Jag vet att det inte är samma mått inom modellbranchen, men ändå, ska hon behöva utstå äckelkommentarer från en gammal frisör som ser ut som jag vet inte vad i håret...

Näe, jag kommer definitivt inte att fortsätta titta på den här skiten. Tacka vet jag Top model USA. Där bråkar tjejerna, gråter vansinnigt när de blir stylade i håret och snackar grymt mycket skit om varandra bakom ryggen på varandra och Tyra Banks som säger "congratulations, your still in the running towards becoming americas next top model" eller nått sånt (jag reserverar mig för min kassa engelska stavning). Det är TV det!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med, håller med och håller med...däremot älskar jag Top Model med snyggTyra...=)

2007-09-13 @ 10:43:09
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Nhea

Ha,ha! Tycker om din stil, du känns typ lika grining som jag just nu =)
Tyvärr tittade jag inte påTop Model för jag har inte 3:an & jag orkar inte vara vaken en sekund efter 21 just nu, men jag verkar ju inte ha missat något...

2007-09-13 @ 10:47:11
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Jenny: Ja visst var det tragiskt igår. Värsta skitprogrammet ju!!
Nhea: Haha!! Tack, ja jag kände mig aningens grinig. Du missade verkligen INGENTING. Programmet var verkligen ingenting att ha. Alls.

2007-09-13 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0