Vilka skor väljer du en dag som denna??

               



Jag har en del funderingar kring stövlar. Kan man börja använda det nu eller? Jag såg en tjej med typ vinterstövlar för några veckor sedan och det tyckte jag såg ut...sådär.. Det såg helt enkelt för varmt ut. Det är ju fortfarande kring 13-16 grader ute, i alla fall här, och då tycker jag att det ser för varmt ut. Annars är ju skoväljandet ett helvete just nu. Ballerinas, ja då måste man ha en ful nylonstrumpa i annars fryser man ihjäl lite om fötterna och det ser ut som att man fortfarande lever kvar i årstiden sommar. Och om man har stövlar ser det typ ut som att man längtar efter vintern. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vilka skor ska man ha nu egentligen?? Någon som vet??


Kommentarer
Postat av: kigen

gummistövlar eller gortex kängor

2007-09-18 @ 21:10:29
Postat av: Åsa

Ja gummistövlar var ju ett tips. Igår hade det varit mycket bra då det ösregnade när jag cyklade hem från jobbet..

2007-09-19 @ 08:57:53
Postat av: jennie

Just nu blir det bara fuldojjor för mig, typ gamla tygskor eller gympisar. Det är ju inget roligt att plaska i vattenpölar med snyggskor liksom. I alla fall jag väntar ett tag innan jag sätter på mig höststövlarna, de kommer man ju använda skitlänge sen i alla fall! Men stövlarna på bilden, tredje bilden, var supersnygga!! Var kommer de ifrån?
Ha en bra dag med fulpjucksen, kramar!!

2007-09-19 @ 09:25:18
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Anna

Jag tycker nog att du kan ha pumps ett tag till om du vill vara lite finare. Ballisar känns lite somrigt så jag tycker nog att ett par snygga pumps eller loafers funkar grejt! Som Jennie också sa så ska man ju ha bootsen så himla länge att det kan vara kul att passa på att använda sina andra skor!
Lycka till!
KRAMKRAM!

2007-09-19 @ 13:22:19
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jennie: Skorna på bild nr tre är från dinsko. Skitbilliga. Vill ha, tyckte åxå att de är himlans fina!! Får fortsätta med ett par converse ett tag till.. kramar
Anna: Tack för dina råd!! Hoppas att allt är bra med dig!! Håller med om att bootsen har man ju så himlans länge sen!! Kramar

2007-09-19 @ 19:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0