Datorhaveri

Jag tror jag blir galen!!!! Vår dator har skurit ihop där hemma. Det har kommit nän jäkla trojan i den!! Tomas menar att "den bara kom" han var inte inne på nån konstig sida eller så. Den bara dök upp och pajade hela skiten. Jag har grym abstinens. Just nu sitter jag hemma hos mamma och skriver. Är på födelsedagskalas hos pappa!! Har inte kunnat hänga med i andra bloggar heller eftersom det är spärrat på nätet så jag var grymt nyfiken om min kära bloggkollega Nhea fått sin lilla bäbis än. Men det verkar inte som det.

I helgen ska jag på finlandskryssning/kickoff med jobbet. Ska bli grymt kul. Kanske kommer jag inte till en dator förräns efter helgen.

See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0