Elakt

Är inte det här jävligt elakt? Är folk verkligen så avundsjuka och elaka år 2008? Har vi inte kommit längre än så? Låt flickebarnet hålla på. Det är hennes liv liksom. Hon tjänar pengar på annonser och indirekt gör sidor som den här att hon tjänar ännu mer, alltså hjälper de ju henne ännu mer! Och det är väl inte riktigt vad de vill? Jag tycker det är löjligt, dumt och patetiskt. Vi lever i ett fritt land där var och en får göra som dom vill och så håller ändå folk på och tramsar på det där sättet. Skämmes ta mej fan!!!! När ska folk fatta att de inte är tvingade till att läsa ALLT som står på internet egentligen?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Folk är elaka och älskar att hata andra... Särskilt dom som sticker ut och som tjänar pengar på det. Man kan störa halv ihjäl sig på folk men för den sakens skulle ger de dom ju inte rätten att bete sig som idioter, håller med dig Åsa!
Nu ska jag göra din utmaning:)
Kram

2008-04-03 @ 20:50:22
URL: http://fuldans.tjejsajten.se
Postat av: Åsa

Ja visst är det så. Jag blev så himla arg när jag läste!! Lycka till med utmaningen!!

2008-04-03 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0