ett annat utbud på tvn

                               image553

En sak som jag ägnade tiden med när jag var sjuk var att kolla på alla b-serier som går mitt på dagen och som en normal människa med ett arbete annars aldrig hinner se. Och idag var det verkligen skitjobbigt att sitta på jobbet och missa massa avsnitt för på bara tre dagar har jag ju liksom fastnat vid dem, V.I.P, en skitdålig serie på 6an med Pamela Anderson som verkar vara filmad med amatörkamera, Ally McBeal på 4+ (fast den är ju faktiskt riktigt bra!!) Oprah, Ellen DeGeneres och Våra värsta år.. Ja alltså, jag har ju sagt innan att jag är sjukt besatt av TV och de står jag för!!! Tur att jag inte var sjuk så pass länge att jag hann börja följa Glamour med för då hade det verkligen varit tragiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0