Fast i fällan

      image552


Så himlans bra gick det cola-lightstoppet. Det är ju ungefär som att jag vore beroende av nikotin eller nått. Men men.. Nästan tre hela dagar utan. Det gick inte när jag kom till affären. Tomas hämtade mig så att vi kunde åka bort till lilla Ica och införskaffa lite käk. Och då går det liksom inte att passera cola-hyllan utan att ta en flaska. F**k. Men det finns fler än jag som är beroende. Det vet jag. Till käk blev det Ceasarsallad med baguetter. Lite lagom-mat att äta efter att man varit sjuk.

Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Intresserad av en ny bloggdesign? Var med och tävla i min blogg. Tävlingen pågår till klockan 20:00 ikväll (16/4 2008).

Ha en fortsatt bra dag!

2008-04-16 @ 18:41:22
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se
Postat av: Gunner

Himla trevligt att du är tillbaka, har varit lite tomt i min vardag
kram kram

2008-04-16 @ 21:55:32
Postat av: Åsa

haha.. Ja jag förstår det ;) Usch ja, det har inte varit roligt att vara utan internet.. Kramar

2008-04-17 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0