Grattis!!

                         image547


Idag är det födelsedag! Nämligen min bloggs födelsedag!! Den fyller ett år! Exakt idag har jag bloggat ett år blogg.se. Ett år av mitt liv. Tål att uppmärksammas tycker jag!

Dagen har annars varit en riktig glidardag. Lugnt på jobbet. En lunch på stan som jag och en tjej blev bjudna på bara för att vi jobbat på så bra! Det uppskattas verkligen en fredag! Supergod buffé (tyvärr fick jag nyss lite klagomål från Tomas att jag luktar vitlök. Men hey, är inte aioli det godaste som finns??). Under hela eftermiddagen har jag varit på en utbildning så den var åxå lugn och skön!!! Riktig fredagskänsla!!! Ikväll blir det iordningsplockning av alla grejer + ett varv med dammsugaren. I morgon får jag nämligen besök. Bästa Ida kommer till stan för en partyhelg! Ska bli så kul!!

Kommentarer
Postat av: Gunner

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, det är Åsas bloggs födelsedag - hurra hurra hurra...

Du har med din blogg o ditt skrivande lockat fram många skratt... kram kram

ses imon

2008-04-04 @ 19:16:57
Postat av: Åsa

Taaaack! Vad snäll du är! Ses i morgon. Glöm inte förköp!!! Kramis

2008-04-04 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0