Jag är skyldig

                                         image545

De senaste veckorna har folk inte pratat om annat än deklarationer och hur mycket de ska få tillbaka. För att ta ett litet exempel så får en vän i min närhet tillbaka 8000 spänn. Verkligen överallt har man hört om detta!! Så idag landade min deklaration. Ja det var ju inte nån överraskning precis. Jag har legat ganska lågt i dessa diskussioner för det var som jag misstänkte. Jag måste betala tillbaka. 2000 jävla spänn. Jag blir så sur. Fast egentligen får jag väl skylla mig själv. Jag borde haft bättre koll. Men jag antar att det blev såhär för att jag bytt jobb och grejat 2007. Det är bara att bita i det riktigt sura äpplet och betala tillbaka.....


Får du tillbaka eller måste du betala???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0