Jag har hittat den!!

Äntligen har jag hittat klänningen med stort K att ha på min väns bröllop i maj! Idag fick de som ville kompa ut från jobbet för att det var ganska lugnt så jag tog chansen. Fick sälle med en arbetskamrat som åxå bestämde sig för att gå hem. Trevligt med oväntat sällskap på stan. Vi gick först till den enda butiken som jag inte var i i lördags när Jenny och jag var på stan, och se, där hängde den. En rosa dröm. Den är i två lager. En "underklänning" och ett tunnare tyg ovanpå. I ljust rosa med tunna axelband, avskuren under bysten med ett sidenband och en liten rosett. Precis en sånn klänning som jag föreställt mig. Köpte även en lite kortare kofta (typ bolero) med tre kvartsärm att ha över. Känns annars lite naket med tunna axelband i kyrkan och så. Nu är det bara skor och en väska kvar sen är outfiten klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0