Pappapresent

             image549

På onsdag fyller min pappa år. Det betyder kalas med käk och tårta. Men jag har ett litet problem, nämligen presenten!! Jag har inte en aning om vad jag ska köpa till min far!! Nån som har en bra idé om vad man kan köpa till en pappa? I mitt huvud har det liksom tagit stopp med idéer, det är så mycket annat som ska rymmas där inne just nu, som till exempel topplån, bottenlån, lagfarter, pantbrev, mäklararvode och min ekonomi i allmänhet. Om tipset på pappapresenten är billig så är det en STOR fördel!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Min pappa uppskattar alltid när man köper kaffe eller the.. så brukar köpa något från gerdas. Man kan komma undan rätt billigt ;)

2008-04-07 @ 17:22:00
Postat av: Gunner

vet inte om din far är en mästerkock eller inte men min far fick olika smaksatta oljor, kryddor
mm
som var jätteuppskattat. maxi har ett jättefint utbud, för en hundralapp eller två får du mycket saker... good luck

2008-04-08 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0