Uppdatering

Vad var det som hände egentligen? Ingen blogg på hela helgen.. Aja,blir mycket att uppdatera nu istället.

I fredags var jag som sagt och fyllde i min utväxt. Okej, jag vet att jag sa att jag inte skulle vara så blond, men det blev verkligen BLONT! Kort med. Nu har jag en riktigt kort nacke, men något längre framtill. Dock inte en sånn där hemsk Victoria Beckham ála 2006, utan lite mer mjukare. Träffade två vänner på en fika och kvällen tillbringades framför tvn kollandes på Let´s Dance. Jag röstade faktiskt på Tina två gånger. Jag tyckte att det var rätt att hon vann!!!

I lördags jobbade jag hela dagen, men det var ganska lugnt. På kvällen var jag bjuden till Natalie på födelsedagsfest. Vi gav henne ett presentkort på ansiktsbehandling och jag tror att det uppskattades. Festen var så lyckad. Det är alltid kul att träffa nya människor och partaja med! Vid 12-snåret cyklade jag hem tillsammans med Jenny. Jag skulle jobba på söndagen och Jenny var bara allmänt trött.

Söndag + Måndag ängnades åt jobb. Idag är jag ledig och det känns helt underbart. Har varit på ett möte på förmiddagen men för övrigt har jag inget inbokat och det känns så skönt. Ska plocka och städa lite bara tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0