Uppdatering

Usch vad seg jag varit på att blogga på ett par dagar. Men det har inte hänt nånting. Jag har bara jobbat. Till och med jobbat över lite. Det känns att jag har jobbat 7 dagar i rad (lördag till fredag). Igår var jag nämligen supertrött. Orkade inte ens fixa käk utan köpte färdiggrillade revben och gjorde sallad till Tomas och mig. Tomas, som för övrigt har varit hemma och sjuk.. Hosta, ont i halse och förkyld. Och alla som lever med en kille vet hur ynkliga de blir när de är sjuka...

"Kan du hämta nässpray, annars kommer jag sluta andas"

"Ååååååsssaaaaaa, jag måste ha näsdukar"

"Vatten, tack..... Hallå?? Åsa.. Hallå?? Kan du hämta vatten till mig....Åhhh... vad sjuk jag är..."

Vi hade tvättdag i torsdags. Eftersom Tomas ändå var hemma fick han äran att tvätta. Numera har jag en babyblå kofta, en babyblå topp och en babyblå behå samt en ljusblå handduk efter att ett par nya marinblå strumpor glömdes kvar i tvättmaskinen när den vita tvätten skulle tvättas. Jag blev sur. Måste jag skriva mer??

Idag ska jag bara njuta. Ska in till stan och möta upp Jenny. Vi har ett par grejer att fixa med. Sen ska jag inhandla present till mitt gudbarn som fyller två år på tisdag. Shit vad tiden går. Bäst att sätta fart!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0