Utmanad

Jag har blivit utmanad igen och det är klart att jag antar utmaningen. Här kommer mina svar.

Tre namn du går under:
Åsa
Kotten
Åsis (som mamma kallar mig, sitter kvar sen jag var liten)

Tre saker som skrämmer dig:
Råttor & Möss
Glas som står preciiiiis på kanten av ett bord
Att Tomas ska dumpa mig och flytta ihop med Pamela Anderson

Tre saker du har på dig:
Strumpor
Fula mjukisbyxor i plysch
Sovtröja med Hello Kitty-tryck

Tre sanningar:
Jag är fortfarande inte klar med min uppsats, därför har jag inte fått mitt examensbevis
Jag har snart gjort mitt livs största affär
Jag ska åka på finlandskryssning

Tre saker jag verkligen vill ha:
En egen bil
Förlovningsring
En resa till Bahamas

Tre personer jag utmanar:
Anna
Jennie
Sofie


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ditt livs affär? Har du gått och köpt hus...? Kramar!

2008-04-02 @ 13:00:43
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

You never know..

2008-04-02 @ 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0