Vaddå klänning?

Nyss hemkommen från stan. Mitt mission var att fixa en födelsedagspresent samt hitta en klänning som jag kan ha när en av mina närmsta vänner gifter sig om exakt 4 veckor. Hur det gick? Näe det blev varken klänning eller present. Jag tror fasen Jenny och jag var i varenda affär, men hittade inte nått som jag tyckte om. Provade en långklänning på MQ, men jag såg mest ut som ett tält (hade eventuellt tänkt att kapa av den en bit om den varit aktuell, men jag såg inte klok ut) Provade en annan blommig sak, men där fick inte brösten plats. Sen...Ingenting!! Varför ska det vara så svårt för mig att hitta nått? Jenny lyckades springa på sin klänning av en slump, utan att hon ens letade. Natalie hittade sin i Stockholm när hon var där och ryktet säger att ytterligare en tjej har köpt sin klänning. Jag tror jag blir galen. Vad fasen ska jag ha på mig???? Ingen present blev det heller. Måste försöka fixa det efter jobbet nån dag. Det blir tight, men det får gå. Istället köpte jag knästrumpor i nylon (finns det nått fulare?? Men det går ju liksom inte att gå barfota i skorna än), och några hårspännen på HM. Sen hittade jag ett ceriserosa, ribbat linne på rea för 39 spänn. Ett riktigt kap alltså.

Nu ska jag ta och röja lite i vårt hem. På måndag är det visning så då gäller det att lägenheten visar sig från sin rätta sida....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0