Vi har köpt hus!!!

                            image546

         

Igår försökte jag blogga. Det gick INTE bra. Gör ett försök nu istället. Jag har världens grej att berätta. Det är därför jag har varit lite frånvarande och vimsig senaste tiden. Tomas och jag har nämligen köpt hus!!! Jag är så lycklig. Kan det bli bättre? Vi flyttar in till sommaren. Det ligger ca 5 kilometer från stadskärnan och 2 minuter från vattnet så det ligger inte precis vid världens ände. Fatta vilken grej! Jag har gått och blivit husägare!

Samtidigt känns det lite vemodigt att flytta från den här lägenheten. Jag har trivts så otroligt bra här. Bra läge, bra grannar. Jag kommer nog ändå att gråta en skvätt den dagen jag måste lämna ifrån mig nycklarna. Men jag går inte mott nått tråkigt i mitt liv, utan nått som är lyckligt och bra.

Kommentarer
Postat av: jennie

Åhhhhh, satan i gatan alltså, GRAAAAAATTIS!!!!! Fan vad stort, åh vad du måste njuta nu! Gud vad roligt för er, åh vad glad jag blir!! :-) Kraaaaam!

2008-04-04 @ 12:57:34
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Åsa

Åhh!! Tack!! Ja det känns helt underbart faktiskt!! Kram

2008-04-04 @ 18:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0