Det smakar mint

                            



Finns det nån människa på den här jorden och som läser min blogg som har gjort dessa som julgodis??? Hjälp då mig snälla!!! Jag fattar inte vad jag gör för fel. Men efter att man haft i pepparmintsoljan och ska smälta massan igen över vattenbad så händer ingenting. Jag vet inte hur länge jag stod där över vattenbadet men den smälte liksom aldrig. Den var liksom helt grynig hela tiden. Och dessa som är Tomas favvoritgodisar. Typiskt. Tröttnade och kastade smeten bara för att den inte blev bra.... Får väl göra ett nytt försök imorgon.

Kommentarer
Postat av: sofie

Åsa jag misslyckades också med dom mintgodisarna! Har du kommit på hur man ska göra, min blev med helt grynig. Att jag en stund senare hittade katten med tassen i kolan gjorde inte mitt humör ett dugg bättre:)

Kram kram

2008-12-17 @ 17:35:45
URL: http://fuldans.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0