Jag bakar

Vad har hänt med mig? Jag har blivit som värsta bak-drottningen. I söndags lussekatter och idag två andra sorters kakor att ha i frysen och ta fram när nån kommer och hälsar på!

Gick tidigt från jobbet idag. Har jobbat över en del så det var skönt att kunna gå hem tidigt en dag. Slutade redan 15:30! Annars har det inte hänt så mycket. Har fått tillbaka den j***a iriten i vänster öga. Igen. För jag vet inte vilken gång i ordningen! Jag börjar tröttna nu. Ägnade hela förmiddagen igår på ögonmottagningen på sjukhuset för att bara få komma in, bli undersökt i 5 minuter och konstatera det jag redan visste. Nu måste jag hålla på med dropparna igen och mitt öga ser ut som jag knarkat i 15 år för pupillen är skitstor och står rätt ut typ. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0