Luciamorgon

                    


Godmorgon och glad lucia! Ja alltså lucia är ju inte precis som det var när man var liten och gick i skolan och fick se luciatåg. Just nu känns det lite fattigt med luciatåg runt mig men jag gissar på att det kommer komma tillbaka om man får barn nån gång i framtiden och de ska lussa på dagis och skola....

Vad var det jag sa förresten? Kevin var en given vinnare. Nu är jag bara nyfiken på hur mycket det skiljde mellan honom och Alice röstmässigt. Om det var jämt eller om han tog hem det hela big time. Själv kan jag i alla fall konstatera att jag slösade 10 kronor på Alice i onödan. Jag ville ju att hon skulle vinna. Jag tyckte hon förtjänade det.

Och vad händer idag då? Jo jag ska in till stan och möta upp bästa Jenny. Jag måste fixa lite julklappar, bland annat en klapp till vårt årliga paketlotteri som vi har med tjejerna i vinlotteriet på torsdag. Ska bli så mysigt!

Ha en underbar lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0