När jag blir på bra humör

Den senaste tiden har allt känts lite deppigt och jobbigt. Det har varit lite för mycket och sånt kan ju ibland bli för jobbigt. Både hemma och på jobbet. Igår var en tung dag. Allt ska hinnas färdigt innan julledighet och det blev hur stressigt som helst. Men så när jag sitter på bussen påväg hem från jobbet får jag ett sms "Titta i brevlådan. Hälsningar Tomten". Snacka om att jag blev nyfiken. Och när jag kommer hem ligger det ett guldigt paket med rött snöre i lådan. Och en liten julhälsning. Jag blev så himla glad!


Tack bästa Josefin för att du gjorde min dag till nått alldeles extra igår. Det var precis vad jag behövde!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0