Nyinköp smink

                          


Okej, time to be lite ytliga här. Idag var jag som sagt på stan efter jobbet. Skulle ju shoppa för mitt presentkort på Kicks. Och det var välbehövligt kan jag säga! Köpte nagellacket Loreal Star Magnet. Jag har varit så sugen på det nagellacket så länge. Nu är det äntligen mitt. Köpte det i färgen magnetic grey och tänkte inviga det på nyår!



                                  
Köpte även Max Factors nya False lash Effect. Är det bara jag som uppmärksammat att det är hela 13,1 ml i förpackningen? Mycket för pengarna alltså. Sånt gillar jag. Jag har ju gillat Max Factors masterpiece max och kört med den ett tag men nu tänkte jag byta.

Fick även foundation och ansiktscreme för presentkortet med. Egentligen använder jag bara foundation från Makeupstore men jag vet inte vad hon som har butiken håller på med. Enligt säkra källor är typ alla foundations slut och kommer inte in igen förrän tidigast vecka3. *suck*.

(bilder lånade från nätet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0