Vad händer ikväll?

Nu är fikabjudningen över. Jag lyckades med att imponera på både farmor och mormor med mina hembakade kakor och julgodis. Trevligt värre. Fick en fin blomma av mormor och ett par supergulliga lyktor av mamma som jag spanat på länge. Mamma hade köpt dem till sig, det var där jag såg dem, och nu fick jag dem! Det är vita kronor. Ja kronor ni vet, jag är ju helt såld på dem!! Tomas jublar väl inte direkt över ännu fler ljuslyktor men jag har ju liksom inte köpt dem själv utan jag har ju fått dem.

Nu är jag superhungrig. Ikväll blir det tacos och Idol-finalen på tv. Känns ju ganska självklart vem det är som kommer att vinna. Jag tippar såklart på att Kevin kommer att ta hem det hela!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0