Vem fan kollar Science Fiction??

         image520


Puh! Kom hem från jobbet för en stund sen. Slängde mig i soffan och kollade på Hjälp! samtidigt som jag målade mina naglar. Ikväll har det verkligen varit fullt ös på jobbet. TV4 lanserar en ny kanal idag. TV4 Science fiction, eller scifi som vi kallar den. Detta skapade ett mindre kaos, och såklart var jag ensam på tekniklinan ikväll. Jag fattar inte, finns det verkligen så många som kollar scifi? Gamla avsnitt av Star Trek Voyager och Star Wars-filmer som var inne före andra världskriget. Hur kan det vara så intressant att 40 miljoner människor måste veta hur man får tillgång till den kanalen just ikväll. Just ikväll när jag skulle ta det lite lojt på jobbet och spana Let´s Dance...

Nu är mitt huvud helt tomt. Måste packa ett par sista grejer som ska med i morgon. Efter utröstningen i Let´s Dancs ska jag gå och lägga mig för det blir upp tidigt i morgon som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0