Jag lever

Ja, jag lever. Fast vi har inget internet i huset än. Gick tydligen inte att fixa förrän telefonen är ikopplad och då kommer det ändå ta 10 dagar till innan jag kan surfa ordentligt. Hur ska jag klara mig? Antagligen rätt bra eftersom jag har ett helt hus att pyssla med. Jag har till och med varit ute med gräsklipparen. Det var liksom premiär för mig och en gräsklippare tillsammans. Sen har jag hjälpt Tomas att måla med! Jag har varit så duktig och verkligen fullföljt mina plikter som husägare.

Just nu är vi i lägenheten. Det enda som står kvar är ett par gummistövlar, en skräphög och så datorn. Vi har nämligen internet kvar här... Känns lite sorgligt på nått sätt. Här har vi ändå bott i 5 år och som jag har trivts i denna lägenhet. På måndag är det dax för städ och lämna i från sig nykeln. Jag kommer nog gråta en skvätt då.

Håll koll på bloggen. Snart är jag tillbax igen. Glöm inte bort mig.


                                                                            ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj oj oj, duktig du är! :D

2008-07-19 @ 10:25:12
Postat av: Terese

Åsa, jag kommer snart och hälsar på om jag får! :) jag ringer dig!

2008-07-20 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0