Vart tog tiden vägen?

Men jösses? Vart har min tid tagit vägen egentligen? I onsdags var vi bjudna på middag hos familjen Theo.. Eller ja, middag och middag, jag hade bjudit in mig så att Camilla kunde slänga i lite färg i mitt hår... Och middagen blev liksom ett plus. Men det var hur som helst mycket trevligt. I torsdags spenderade vi hela kvällen i vårat hus!! Köpte med oss hämtmat och satt där och åt, planerade och klippte gräset. Tomas klippte och jag planerade möbleringen i huvudet. Det kommer bli bra det här!

Igår var jag bjuden till finaste Jenny och hennes sjöbod på Öland. Jenny hade fixat med supergod mat, pastasallad, sallad, hemmagjord salsa och en tårta. Tack Jenny för en supermysig kväll med alla tjejerna!!

Idag har jag varit uppe och plockat lite. Bokade in en tvättid och har tvättat gardiner och dukar och sånt så man slipper börja med det direkt när man flyttar in. Idag ska jag även på en möhippa. Men det blir en lugn sådan och vi är inte så många. Tyvärr har jag lovat att vi kan vara här för ombyte inför kvällen... Vad tänkte jag på? Bland alla flyttkartonger och stök.....

Förresten, jag har semester nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0