Avundsvärd inredning

Min underbara Ida tipsade mig för ett tag sen om denna hemsida och herre vad man kan fastna framför den alltså. Särskilt jag som är påväg mot ett nytt hem. Jag blir grön av avundssjuka och vill åka hem till dem alla som har det så himla fint och spotta på deras hallmattor. Jag vill väl åxå ha det så fint NU!!!!!!! Inte om 10 år. Hör du det sambo Tomas?? Vi ska åxå ha ett fint hem. Områdets finaste. Och gräsmattan ska se ut som på golfgreenen ett stenkast från ytterdörren. Vilsna golfare ska inte veta om det är golfbanan eller vår gräsmatta de befinner sig på. Och hör sen. Jag vill ha ett stylish hem NU!!!!! (Eller....Om en vecka typ. För tillfället lever jag i ett kartongkaos utan dess like.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0