Får Carrie sin Big och ett lyckligt slut?????

                      

Men herregud. Filmen igår var bara.......Så jävla bra! Bland det bästa jag har sett i filmväg. Men då är jag ju förstås en satc-lover med. Annars.. Jag fattar om man inte gillar filmen om man inte gillar serien. Men den var rolig, härlig, sorglig och lycklig. Det kom till och med en liten tår. Både på mig och Camilla. Jag ska inte avslöja allt för mycket för dem som inte sett den, men vad glad jag var att jag hade någon att gå hem till efter filmen. Kärlek är nått fint. På något konstigt lustigt sätt så rörde filmen vid mig på nått djupt sätt för till och med när jag lagt mig i sängen kom det en tår.....

SE DEN!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna och Emma

Hej Åsa!

Ja, visst är det trevligt att vi har slagit oss ihop. Varför har vi inte kommit på det tidigare? Mycket roligare att blogga ihop!



Vi var också och såg filmen igår. Jag (Anna) kände precis som du gjorde. Jag blev riktigt berörd. Jag vet inte riktigt varför egentligen men det kändes som om det träffade mig rakt i hjärtat. Kärlek är verkligen något vackert som man ska vara rädd om...



Vad kul med nytt hus!!! Tänk vad spännande. Jag och Robban har också börjat prata hus ist för lägenhet. Varför ska man egentligen köpa en lägenhet när man iaf kanske bara vill bo där i två år? Då kanske det är lika bra att köpa hus med en gång...



Det blev ett långt inlägg det här Åsa. Hoppas att du iaf mår bra och tänk, nu är dte inte långt kvar till din semester heller.



Kram i massor!

2008-06-28 @ 13:43:15
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej!! Ja jag förstår att det är kul att blogga ihop. Om man inte själv hinner uppdatera så finns det en till som kan! Ja berörd är verkligen rätt ord. På mig gick den rätt in!



Sattsa på hus!! Det är så mycket roligare i längden, jag förstår hur du tänker - lägenhet i kanske 2 år och sen hus.



Många kramar!!!

2008-06-28 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0