fucking j***a skit - jag har fått tillbaka irit!!!

Fan alltså. Jag trodde att den här skiten med ögat skulle gå över när jag hade behandlat färdigt. Men icke då. Enda sen förra veckan har jag till och från haft ont. Mamma har varit på mig att jag skulle gå till läkaren men jag har liksom trängt bort det och haft annat att göra. Men idag stod jag inte ut heller. Ville inte riskera att hela midsommarhelgen blir förstörd för att jag har så ont så jag ringde ögonmottagningen på sjukhuset och fick en "akuttid". Fick sitta och vänta typ tre timmar innan jag kom in. Tjejen i receptionen känner igen mig nu så jag behöver inte ens presentera mig när jag går dit... Dessutom måste jag tillbaka två gånger till. Enda positiva är att jag fyllt mitt högkostnadskort så nu är det gratis som gäller. Dock är det samma visa denna gång - droppa en gång i timmen vilket är jävligt svårt att komma ihåg. Dessutom är pupillen så stor som den kan vara så jag ser lite ut som en galning.


Nu ska jag packa och göra en tårtbotten till imorgon. Vi hade tänkt åka ikväll men nu blir det inte så. Vi sticker i morgon på morgonen istället och hoppas att vi kommer ihåg nyckeln till sommarstugan det här året... Förra året fick vi vända och åka hem efter den.......


Kommentarer
Postat av: Helena

Stackars dig!!



Och du, beställ tid hos läkaren.



Hoppas ni hade en fin midsommar!



Kram H

2008-06-21 @ 13:59:33
Postat av: Åsa

Har kollat med läkaren, det är inte den där ryggsjukdomen som jag inte kan stava till. Det känns skönt att det inte var det...Kram

2008-06-22 @ 18:22:17
Postat av: Helena

Hej



Åh vad bra!! Vad glad jag blir.



Men likväl, jobbigt med irit. Krya på dig!



Kram H

2008-06-27 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0