fullt ös - (nästan) medvetslös

                    


Herre min gud, tiden bara rasar iväg!! Har börjat på "nya jobbet på jobbet" så den här veckan har verkligen varit fullspäckad hittills. Men allting känns jätteroligt så det är fullt ös fast ändå känns det lätt! Har inte gjort nått särskilt alls på kvällarna, bara suttit hemma och glott på tv efter jobbet typ. Det är allt jag orkat med. Man blir faktiskt lite tung i huvudet av skitmycket info på kort tid.

Har även planerat lite midsommar. Blir sommarstugan i år igen. En favvis i repris! Hoppas bara på fint väder! Nu ska jag sega framför SATC-avsnitten som tittare röstat fram på 3an. Annars kan jag tänka mig att det är en hel del som ska kolla på en viss match.... Vilka var det nu som spelade ikväll? ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Åsa!

Jag ville bara önska dig en riktigt bra midsommarhelg! Vi får hålla tummarna för fint väder eller i alla fall uppehåll:)

Stora kramar Sofie

2008-06-19 @ 15:50:18
URL: http://fuldans.devote.se/
Postat av: Åsa

Åhh!! Tack detsamma!! Hoppas på fint väder där du ska vara med!! Glad midsommar!!!

2008-06-19 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0