Klädbomb

Vi måste flytta. Och vi måste flytta snart!! Det här går verkligen inte längre. Jag får inte plats!!! Hur mycket jag än viker och packar ihop och trycker in så går det inte längre. Fatta att jag har bott 5 år med 1 (en!!!!!) garderob. Det är inte lustigt att hälften har huserat i fåtöljen i sovrummet, på en krok i badrummet, liggandes slängda på golvet i sovrummet, intryckta i ett överskåp och i svarta sopsäckar på vinden!! Tur att vi ska flytta snart säger jag bara. Då kommer jag att få lite mera utrymme. Idag på morgonen skulle jag leta efter ett linne som jag ville ha på mig. Men icke, jag hittade det inte ens. Resultatet blev bara en hög på golvet. Sen fick jag rota fram nått annat och ha på mig och sen hasta iväg till jobbet. Jag står inte ut med detta klädkaos längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0