Marängdröm

                                      


När man fyller år måste man såklart ha en tårta åxå!
Idag har jag suttit och spanat runt lite efter olika tårtor. Mamma tycker inte att jag behöver baka nån men det är väl klart att jag och brorsan ska ha en tårta. Alltså tänker jag göra en! Och jag fastnade jättemycket för denna, så den får det bli.  I vanliga fall brukar jag göra en jordgubbstårta men den känns liksom lite trist. Typ som en prinsess som man har käkat hundratals gånger... En gång gav jag mig på att göra en Schwarzwaldtårta till Tomas födelsedag bara för att det är hans favvis. Men fy, den smakade bara choklad och grädde. Den blev inte så god tycker jag... Jag är inte precis som denna proffsiga tjej. Fatta att hon är amatör men ändå så jäkla duktig. Tänk att ha henne att göra ens bröllopstårta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0